Zara btc. Az új Farmville? Facebookos játékokkal adnák el a Zara ruháit


Miután felépítette a világ legnagyobb ruhamárkáját a Zara TV reklámokkal és óriásplakátokkal, új hirdetési felületet talált a cég.

zara btc

A spanyol Inditex SA igyekszik lépést tartani a online értékesítés trendjével. Egy partnerségi megállapodás keretén belül a Facebook és az Instagram közösen készít nekik egy új játékot.

zara btc

A játék maga nem is a közvetlen értékesítésről szól. Sokkal inkább szeretnének egyfajta kapcsolatot kialakítani a legújabb generációkkal. Az e-kereskedelem jelenleg a cégcsoport bevételének harmadát adja és most pedig dollár milliókat szánnak a digitális piacon a térnyerésre.

zara btc

A Zara Facebook játékában egy vásárló utazik Kaliforniából Tokióba, az út zara btc pedig ruhákat vásárol és különböző akadályokat győz le. Már messze vagyunk attól, hogy egy-egy ikonikus márka megjelenik egy filmben, mint mondjuk a Nike tette ezt a Vissza a Jövőben c.

A divatmárkák egy újabb lépést tettek a vásárlókkal való kapcsolatépítés irányába azzal, hogy kiadják a saját játékaikat.

zara btc

A játék révén ismertebbé válhat a márka, ami közvetlenül is több forgalomhoz vezethet. Azonban az applikációval a meglévő vásárlókat is könnyebben érik majd el például kuponokkal vagy akciókkal.

zara btc

Így nem csoda, hogy nem a Zara az egyetlen márka, ami saját videojáték piacra dobásával állt elő. A Burberry Group luxus divatmárka egy szörfös játékot dobott piacra a tavalyi nyári kampányában, aminek promóciójában Kendall Jenner zara btc részt vett. Akkor a Peek and Poke játékért felelős igazgató úgy nyilatkozott, hogy a játék arról szól, hogy egy kis extra varázslatot adjanak a márkához, ami könnyen megjegyezhető és megmarad a közösség emlékezetében.

Zara Zara Bahekta Hai - JalRaj - RHTDM - Male Version - Latest Hindi Cover 2020